• page-cover-seat

Baba s Homolom, Homola s Babou

Takto, ale v obrátené, začínala tlačová sprava z júla 2007, kde sme písali o tom, že sme prešli definitívne na rally. Dnes po 3 rokoch sa môžeme pochváliť tým, že sme späť na kopcoch a opäť s krásnymi výsledkami na našej obľúbenej (skoro domácej) trati Pezinskej Babe.

Tohtoročného preteku ME v pretekoch automobilov do vrchu sa zúčastnilo neuveriteľných 177 pretekárov z celej Európy, ktorí sa aj prekvapujúco vtesnali na parkovisko- do depa. Pezinská Baba nás privítala krásnym, ale strašne teplým počasím, ktoré nerobilo dobre ani pretekárom, ich tímom, ale ani technike.

jaro_homola_pav_baba_03

Už sobotňajšie dve tréningové jazdy prešpikované množstvom porúch vozidiel a havárií, naznačovali, že to bude dlhý pretek. Nášmu Teamu HOMOLA Motorsport sa však darilo a udržiavali sme si prvú pozíciu v triede E1 do 1600cm³.

Avšak tréningy sú iba na doladenie techniky a jazdnej stopy, rozhodujú až nedeľné preteky.

jaro_homola_pav_baba_01

V počasí nastal v noci zo soboty na nedeľu zásadný obrat. Výrazne sa ochladilo a stále hrozil dážď. Prvú „ostrú" jazdu sme absolvovali ešte na suchých pneumatikách a už v tejto jazde sme si vytvorili 2,5 sekundový náskok pred naším najväčším konkurentom - stále výborne jazdiacim Mariánom Grófom. Do druhej jazdy sa rozpršalo a zrazu bolo všetko inak. Bolo treba zmeniť nastavenie vozidla a nastala aj pneumatiková alchýmia.

jaro_homola_pav_baba_04

V druhej pretekárskej jazdy sme štartovali teda na mokrých pneumatikách, ale po drobnej chybe, po ktorej došlo k dosť silnému nárazu zadného kolesa o obrubník sme si preteky zdramatizovali. Jaro si totiž nebol istý, čí nedošlo k vyfučaniu vzduchu z pneumatiky, resp. k jej poškodeniu. Zvyšok trate (asi 70%) absolvoval opatrne v očakávaní nepredvídateľného chovania auta. Nič sa však neudialo, guma a aj disk náraz vydržali a my sme nakoniec dosiahli 7. víťazstvo v tomto ročníku vo svojej triede.

jaro_homola_pav_baba_02

Ďakujeme za podporu všetkým naším priaznivcom.

Výsledky:

1. miesto v triede E1 do 1600cm³
3. miesto v skupine E1 (bez rozdielu objemu motora)
4. miesto v kategórií 1
40. miesto v absolútnom hodnotení (zo 177 štartujúcich)

Onboard


Bookmakers bonuses with gbetting.co.uk website.