• page-cover-seat

Smolný začiatok „vrchárskej“ sezóny 2011

Team Homola Motorsport sa zúčastnil počas ostatného víkendu prvých dvoch pretekov MSR v pretekoch automobilov do vrchu.

S výborne pripraveným vozidlom C2 Super 1600 sme prišli do rakúskeho St. Antonu, kde sa okrem slovenského šampionátu išiel aj pretek Majstrovstiev Rakúska súčasných, ale aj historickým vozidiel. Na štarte sa zišlo úctyhodných 108 vozidiel rôznych značiek a kategórií.

V sobotu, počas prvého preteku sezóny 2011, zohralo počasie najdôležitejšiu úlohu a výrazne zamiešalo poradím. Ranné tréningové jazdy sa išli na suchom povrchu za slnečného počasia. Cez obed však prišla búrka a trať bola kompletne mokrá.

jaro_homola_st_anoton_1

Všetky tímy prezuli na mokré pneumatiky. Následná séria nehôd v prvej súťažnej jazde, na mimoriadne šmykľavej trati, spôsobila značný časový posun. Práve preto sa do druhej jazdy štartovalo veľmi hekticky, s minimálnym časom na prípravu vozidla.

jaro_homola_st_anoton_2

V tejto jazde sme však zažili sklamanie, nakoľko Jaro po havárií do cieľa neprišiel.
„Do jazdy som odštartoval dosť nervózny, nakoľko pretek bol vo veľkom časovom posune a usporiadateľ nás po zvoze z prvej pretekárskej jazdy okamžite otáčal a posielal späť do druhej jazdy. Zvyčajne býva medzi jazdami čas približne jedna hodina, počas ktorej stihneme vozidlo skontrolovať, dotankovať benzín a nahriať pneumatiky. Keďže sa Majstrovstvá Rakúska išli iba v nedeľu, tak do druhej jazdy odštartovali iba slovenskí jazdci. Hneď v prvej polovici trate som po štarte urobil jazdeckú chybu - v nájazde do technickej časti trate som bol príliš rýchly a následne som po kontakte so zvodidlom skončil v protismere, v múre."

jaro_homola_st_anoton_4

Po skončení sobotňajšieho preteku tím skonštatoval, že vozidlo nedokážeme na mieste opraviť a museli sme nedeľný pretek vzdať.

Veríme, že naše vozidlo opravíme do ďalšieho preteku, a že sme si smolu teraz vyčerpali na celú sezónu.

Fotografie

Bookmakers bonuses with gbetting.co.uk website.